Hipp hurra for Teamsmøte og helsesektoren:-)

Ein ting har koronatida lært oss.Det går fint an å ha møte via teams
Og så kan slike som gamla få sitte i sofaen og ha møte sjølv om dei fleste er i møtelokalet
I dag kveld var det eit must
Hadde rett og slett ikkje orka 5 mil på smale vegar.For sliten rett og slett

Lange avstander er det kanskje ikkje i kilometer.Det er berre det at vegstandaren er ikkje akkuratt gulstripe:-)og dobbel køyrebane

Rakk akkuratt tur,og middag før møte
No er det nyheiter og sjokolade.Ikkje bra for vekta,men godt som trøst:-)
Venter på flott høstver eg.Det gjeld og ikkje gi opp håpet

Hatt koseleg avdelingsmøte og idag:-)Kjempegjeng eg jobber med altso.Eg berre nevner det:-)
No planlegg vi aktiviteter fram mot jul.Skjer forskjellig hos oss og ,sjølv om vi ikkje legg det ut på facebook:-)
Vi er slett ikkje så verst på ein god dag.
Perfekte er vi nok ikkje,men kven er det.
Flinke folk over heile fjøla:-)
Trur vi generellt er for lite flinke til å framsnakke oss sjølv i all kritikken som rår i media om dårleg stell i helsesektoren.
Har tru på at det er mest flinke folk rundtom.Det er det negative som er godt lesestoff.
Dei som jobber har tausheitsplikt,så dei kan ikkje forsvare seg uansett kva som vert sagt.
Klart det skjer mindre kjekke ting,men er nok ikkje det som er det vanlege.Iallefall vel eg og tru det.

Hipp hurra for oss:-)
og eg er veldig glad i jobben min

3 kommentarer
    1. De fleste som jobber i helsesektoren gjør en god og viktig jobb hver dag. Mange ansatte strekker seg langt. Det som oftest fører til misnøye og avisskiverier er mer på systemnivå enn på den enkelte helsearbeidere ansvar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg