Hjelpe meg!!!

Skal sei der er skikkeleg fart i sakene utendørs.
Regner vannrett og vinden får fart i det meste.
Jager meg nærmast inn før eg kjem ut..
Men heilt greit.
Dette veret vert litt formykje sjølv for gamla.
Takke meg til sofaen og kaffikoppen.
Ikkje fins her treningstudio heller.
Skikkeleg kosemeginnever.
Rett og slett.
Skal på jobb,men det er no ei stund til.
Koseleg med litt stille innedager og.
Heilt gåen i armane etter å ha jobba noko veldig i søvne..
Hadde mareritt…og skjønner jo det etter å ha vakna med ein arm eg ikkje klarde bevege.
Og det godarmen😂
Har non berre sovna i feil stilling.

Håper vinden roer seg ute.
Ha ei fin nyttårsafta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg