Hjort på vassetur

Sikkert normalt ,men ikkje sett det før.
På veg heim etter seinvakt observerte eg ca 15 hjort på vassetur i sjøen
Store og små..Flott syn
Heilt til eg stoppa bilen og tenkte eg kanskje burde filma det.

Der vart det full panikk og brått stopp på bading ..Forsvant med brask og bram i alle retningar.

Ikkje pent å ødelegge vadeturen.
For det eg veit kunne dei ha barnedåp.
Men var eit flott skue..
Sikkert siste gang eg opplever eit slikt syn.

Men hjort i store flokker ser eg ofte.
Ha ein fin dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg