Hodelause duer

Grøss og gru,tenkjer eg
Kva glede kan ein ha av å gyve laus på fugler på den måte

Jadå..duer og måser kan vere frykteleg irriterande
Har tenkt tanken når måsen går til angrep og både eg og bilen er kvite av måseskrik..
Men eg gjer det ikkje…Det er forskjellen …

11.september idag,og vi minnast flya som kjørde inn i Wold trade center..
Grusom hendelse,og minner oss om at det er utruleg kva ein kan gjere og er i stand til som menneske.

Heldigvis er det ikkje så ofte slike ting skjer,men er katastrofalt når det skjer.

Fått svar på coronatest 2 idag og eg er like negativ som eg brukar å vere.
Har av og til sine fordeler.
Men greit å teste seg når formen ikkje er heilt på topp
Berre sånn hangler litt,men vil ikkje heilt sleppe taket.

Snart på tide å komme utav pysjen og i dusjen.Tiltak berre det:-)
Latskapen lenge leve:-)
Ha ein super lørdag.
Her er det grått og vått

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg