Høsten er basartid her på bygda

Nærmer seg jjul.
Går fort
No er det tid for basara og loddsalg
Kontanter eller vips:-)Går som regel begge deler,og er igrunnen koseleg med basar og ein måte å få inn pengar på
Av og til er dei basarane eg vil ha med meg på same dag.
På jobben er det gamleheimsbasar;.)Og i bygda julegrantenning og basar:-)5.desember.så er ei stund til.

Må nok skaffe nokre gevinster og tenkjer eg.Trur kanskje grendalaget sin basar vinn mi stemme denne dagen.
Er glad i jobben min ,men er glad i grenda og.Her er det lite folk,så alle bør komme som kan krype og gå:-)
Men vi er fortsatt berre snart komne i november,og eg har ein månad på meg.
Gevinst må eg vel få til.

Sove lenge idag…Og var rett og slett deilig.
Så no nyt eg kaffikoppen og ser ut på pissregnet.Grått og trist
Orker eg tur i oljeklær,eller …-Har ikkje lyst å bli våt iallefall..

Må først få litt bevegelse i muskelaturen

Er ikkje berre i kommunane vi slit med å finne pengar ser eg.Dei jobber i regjeringa og.
Sånn er det overalt.Ein har ikkje råd til alt ein vil.Så langt ifrå.
Og kan bli harde prioriteringar.
Nett som i den vanlege familie,og hos folk flest.
Har eg ikkje peng ,så har eg ikkje det.Og då må ein tenkje gjennom kva lønna skal gå til
Faste utgifter og mat som regel:-)
Nokon slit med det og.Har vore der.

Jobbehelg:-)
Ser fram mot fri på mandag.Klokkestillinga er eg mindre glad i ,men glad eg ikkje skal jobbe på natt.
Ha ein super fredag
I Bergen har dei nedbørsrekord,og det er det nok sikkert her og:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg