Høststorm og fyr i ovnen

Har havna strekk ut på sofaen med teppe godt rundt meg.
Fyr i ovnen og kveikt lys.
På tv er Sommerhytta.
Litt småtufs.Stakkars meg
Vore på sykehuset og fått injeksjon på auge.
Idag var det og legesjekk så varde og rakk.
Når ein då må vente lenge før ein kan køyre i tillegg,vert dagen sånn uendeleg.
Er ikkje særlig pigg heller så det gjer det vel ikkje bedre..
Sånn skittdag😂
Har vi vel alle av og til.Må klage litt..
Måtte pause i Dale.
Enda med at det rauk noko peng på Hageland🥀
Der har dei masse fint altso.
Godt eg har liten bil.
Skulle ikkje bruke peng idag eg.
Gjordt er gjordt…

Kan ikkje alltid vere fornuftig sjølv om det nok er lurast.
Litt impulsiv av meg til tider…

Men er litt kjekt med sofa og vedomn.
Høsten har sin sjarm,men treng litt fleire solskinnsdager skal eg vere ærlig.

Lurer på om eg burde hekle meg gardinkapper til kjøkkenet…Kanskje det kan vere vinterprosjektet mitt..
Skal vurdere det…sove på det…
Kan ikkje berre ete…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg