Hovmod står for fall.

Igrunnen eit godt ordtak
No gjeld det meg sjølv
Når ein peiser på fjellet i kuling rett etter slakke dager,så får ein kvitteringa.
Tilbake til start.
Hovudverk og vond hals.
No kan eg ha det så godt.
Gamle kjerringa skulle hatt bedre vit.
Men det som var godt for musklaturen var ikkje bra for resten.
Same kor ein snur seg er reva bak.
Så eg har havna i sofaen.
Litt sær .Det må eg innrømme.
Grytt i meg paracet,så går seg vel til

Ting går seg til.
Bra kletørke,og henge opp klær det orker eg i det minste:)

Sport på tv.
Sola skin
Snart vår

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg