Ikkje alltid lett


Sov til 10 idag
Laga meg kaffi og funne meg ein lun krok.
Ikkje lett for det bles godt og frå alle kanter.
Denne boka har eg brukt evigheiter på føler eg.
Er igrunnen god men hopper og har mange detaljer..
Så tek litt tid.
Legg den frå meg og gjer andre ting
Knekt bogen av nok eitpar briller idag.
Tjukk i hovudet og det bokstVeleg talt.
Sikkert ellers og.
Men alltid dei som eg likar best.
Kan halde meg til billige briller heldigvis..
Men sjølv billig vert dyrt i lengden.


Ha ein fin dag

3 kommentarer
    1. Hva er bogen? Er det den stanga i midten? jeg er også tjukk i hodet. Og jeg setter brillene på toppen etter bruk. Men er forsiktig, så de er ikke knekt ennå. Heldigvis, for jeg har dyre briller 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg