Ikkje vask ullklær i maskina,uten å ha briller på

Veit ikkje om eg skal le eller grine.

Strikka meg to gensarar i fjor.
Berre det er ein bragd i seg sjølv.
Mykje brukte og mjuke og gode..
Drops air…
I dag er dei desverre vorten til noko ubrukeleg lite noko..
Ilag med yndlingsjakka mi..Den var ull og kjøpt.
Og dei fine mønstra strikkasokkane eg fekk av mamma…Det var nesten det tristaste..

No har eg no ikkje så mykje klær som passa…
Ikkje kan eg skulde på nokon heller..
Utgjordt..
Dyr fadese igrunnen.men gjordt er gjordt…
Har vaska dei i maskina før altso…
Og var sikker på at det var ullprogrammet eg hadde på idag og…
Lettare sjokka over eigen innsats..
Vel og merke er eg forkjøla og slapp,men dette burde eg no klare..Hadde det no vore ting eg var mindre glad i..Neidå….

Bestillt nytt garn .
Og jakke får eg kjøpe meg eingang..
Jaja..
Irriterande.
Ødela no kun for meg sjølv.
Og betale må eg og sjølv.
Ikkje var garnet på tilbud heller

So no er eg tilbake i sofaen….
Tek på med slikt vas…

Skal vaske ei maskin med handdukar…
Dei krymper no ikkje..

Jaja..

Det var den gensaren:-)Men har den på bilde:-)
Den andre hadde omvendte fargar.

Har no arbeid ei stund,men får vente til garnet kjem:-)

.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg