Ingen ulv i sikte

Er observert ulv i nærheita ..
Litt skeptisk rusla eg på fjelltur etter jobb..
Ikkje at eg rekna med å treffe ulv.ikkje andre dyr heller sånn sett.
Dei gjøymer seg lenge før eg kjem.
Kun ormen som drit i det…

Godt å rusle ein tur etter jobb.
Litt skyer idag.Litt vind ,men temperaturen var ikkje så verst.
Fint å gå 😘
Mange tanker som surrer rundt under topploket

Litt godt å nå toppen.
Kjende eg var sliten.Tom for tankar.æ
Men litt greit å vere fysisk sliten og.
Kjenne at systemet fungerer.
Var litt godt å sette seg bak varden ,i ly for vinden

Litt greit å sitte her litt og nyte utsikta og få att litt krefter.
Litt tommare enn eg hadde tenkt😎

Men ærlig talt var det fantastisk å komme heimatt,dusje og krype opp i sofaen.
I morra har gamla fri..skal lese💚
God #påske

#Fjelltur gjer godt..trur ikkje eg fekk flott

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg