Knesvikt og pusteproblem

Slit med eit kne…irriterande.
Verst nedoverbakker
Har hatt pause i fjellturer ei stund.
Så no har eg null kondis og trur eg stryk med kvar fjelltur.
Rett og slett omtrent der eg var ved røykslutt.
Det er 4 år sida…
Nedover er det knesvikt og banning…
Men eg står an av.
Har vore nokre nydelige dagar.

Må sei at det var lenge sida eg har vore så sliten som då eg kom opp her.

Vakkert i fjellet no om høsten.
Men vått i marka

Ikkje høgt,ikkje langt ,men eg puster og peser.
Ferie og godver er utetid.

Rekreasjon for kropp og sjel.Mr ikkje for kneet…

Men eg har ikkje sett ulv.
Reknar med at svettelukta og tungpusten held den på mils avstand🐕


Heldig som kan rusle rundt i naturen.
Snart slutt på godveret.
Viktig å nyte augeblikka.
Husarbeidet spring ikkje frå meg

Har lært meg at det er viktig å gripe dagen.
Når ein då vinn 30 kroner på joker,er dagen perfekt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg