Kor er dei røde merka vorten av

Ut på tur og tur nr. 3 på tituren

Glad og lykkelig labba eg iveg på skogsvegen..
Stas..
Følte meg nesten ny etter fysio og frisørbesøk..



Er det her ein går oppover..?
Sikkert ikkje tenkte eg..men når eg då var på god veg til å komme til ein gard skjønte eg at…ugler i mosen.
Men det går fleire vegar til topps..


Flott kvilebenk og god sti..

Opp på toppen uten problem..
Skua utover berg så langt eg såg..
Kor var varden og kor skulle eg gå..?Veit dette er ein mykje brukt trimtopp..
Alle veit ok kor ein skal..
Men denne engstelige gamle dama uten retningssans, fekk klump i magen og følte seg ikkje velkommen.
Sikkert andre som meg uti der einplass..
Så ver så snill..
Ta på litt rødmaling så vi finn fram uten dårleg følelse..På forhand takk
Fann stien innimellom steinar og kom meg fram.

Turgleden var borte vekk og følelsen av å vere på feil plass slapp ikkje taket..
Mulig det var nokon der som ville ha meg vekk..Men kanskje eg hadde følt meg tryggare med litt merking
Turen er flott den..synd eg fekk litt dårleg følelse

Ha ein fin onsdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg