Kor ofte må ein sei det?

Eg er allergisk mot jod.Sånn utapå og inni…
Men kor ofte må ein sei det og kor mange avik skal ein tåle.tenkjer eg

Igår låg eg der på operasjonsbenken..Sjukepleiaren sa at ho hadde vaska med klorexedin..Allergi mot jod..
Legen mumla,dryppa auge og eg sa…Det svir–Tenkte først…Har dei skifta bedøvelsesmiddel…Så auge svei det.Går fort .Var snart ferdig…
Skyllt og tørka og ut på toalettet for å finne papir..Kjende auge rann og svei..

Der ser eg ei knallrød venstreside og eit rødt og gult auge,men siving av gul veske
Ikkje rart eg svei…Jod..

No trur eg at neste gang skal eg behalde brillene på,sjekke at dei ikkje har jodpreparat tilgjengeleg i armlengs avstand…
Dei er kjekke oppe på auge pool,men jod på auge svir heile dagen.Fortsatt er auge sårt og hovent …..Og eg er ein smule oppgidd

Men men…Lite ein kan gjere med det når skaden først er skjedd.
Ingen sa noko,men reknar med den stakkars sjukepleiaren merka det ,om ikkje før etterpå..
Skal sei frå neste gang…Glad eg slapp køyre sjølv igår.Hadde sikkert ikkje vore heime endå:-)

Alle kan gjere feil og nokon bør få seg nye briller og hørapparat:-)

Ellers har eg det bra:-)
Frihelg.
Nytt år og nye muligheiter.
Får besøk av barnebarna og livet er strenkt tatt heilt ok:-)
Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Du må nok si det med store bokstaver ja. Så på nytt på nytt i går, og der sa han Golden noe fornuftig da de snakket om kvinnehelse. Han sa at vi må slå i bordet, og det er no helt rett. Koselig med barnebarn, jeg blir snart bestemor, jeg gleder meg helt vilt

    2. Sånt skal IKKE skje!!!
      Og du hvis du skal på røntgen med kontrast en gang må du si at du har jod-allergi med tydelig og klar røst, så spørre om det er jodd i kontrastmiddelet de bruker og så spørre på nytt om det er jodd-holdig kontrastmiddel.
      Påse at en radiograf med en travel arbeidsdag reflekterer over det du spør om.
      (De mest vanlige kontrastmidlene vi bruker er jodholdige, ikke noe særlig å få det sprøyta inn i blodet hvis du vet du har jod-allergi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg