Kva skjedde?

Kor i verden vart tida av.
Kva skjedde med den vesle jenta

Rund,god og hårlaus..
Følte seg berre elska
Ante ingenting om kva som kom.

Full av påfunn og nok slett ikkje enkel.

Glad i familien og somrane med besteforeldre ,tanter,onkler og søskenbarn.

Mamma med 17..
Det er då ein må bli voksen om ein vil eller ei.

Livet er slett ingen dans på roser,men utruleg nok så går det seg som oftast til.
Ein lærer av livets harde skule.
mange fine opplevelser med venner og famile.
Koselege fjellturer.
50 års tur til Santorini med dattera
Gjorde godt for kropp og sjel.
Kroppen var 15 kilo lettare,ser eg1
Konsert med søstrene.

Her er eg no.
62 år og eindel meir ærfaring.
Noko kunne eg godt vore uten.
Slik er livet.
Berre å tenkje positivt og håpe på bedre tider,så går det seg som regel til.
Har det godt her eg sit.
Ikkje rik på penger,men med vrdens finaste familie.
Jobb og venner

Alderen visast og kjennast og kiloa auker for kvart år som går..
Kosefaktoren er høg.
Har no vasa meg ut idag og.
Får no frisk luft om ikkje meir.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg