Kor vanskelig kan det vere

Helsiken…..
Eg tel og tel.
Midstill meg her og der..
Trudde at endeleg…no har eg det…
Så stemmer ikkje dette helsikens mønsteret…
Berre å ta oppatt…
Feilen er jo min eigen…
Strikka feil..
So no er det berre å komme meg tilbake til start…
Og å ta opp tek lenger tid enn å strikke…
Ikkje er rundpinnen god heller.

Tolmodigheit er visst verdens dyd..
Iallefall ikkje min styrke…

No bur eg i Vestland og ikkje Sogn og Fjordane…
Går sikkert bra det og sjølv om navnet er litt bakvendt…
Erna har halde tale.
Paven dasker til damer og vi skal alle verte rausare og bry oss meir om vår neste…
Det siste tek eg til meg…
Kongen si tale var god.

Godt nyttår❤

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg