Kor vart det av montøren?

Nattens dronning eller heks?Ikkje veit eg.Sikkert ei blanding
Men søvnen var over på nokre timar og ville ikkje komme att.Borte vekk.
Så no sit eg her.Bedre det enn å ligge i senga og vri seg.
Vind ute og skikkeleg ruskeverhøyres det ut som.
Litt usikker,for ser ingenting

Avisene er hacka og uteblir.Ikkje eavis heller frå lokalavisa.
Sårbart samfunn vi lever i ,og personopplysningane er ofte i stor fare.
Skummelt.
Kor mykje løysepengar bedrifter må ut med i året er vel ofte ei hemmeligheit.Trur slett ikkje at vi alltid får vite det

Fekk melding frå Allente for lenge sida om ein montør som skulle komme i god tid og justere antenna.Selvfølgeleg har eg ikkje sett snurten av den montøren.Kven reiser ut i ingenmannsland og justerer paraboler
Så no misser eg bilder frå 1 januar står her.visst eg då ikkje ringer og bestiller montør…
Eg trur det er best å bestille sonen som bruker å justere parabolen.Han kjem i det minste:-)
Har aldri dukka opp nokon annan montør iallefall:-)


Godt å ha noko å gjere på når latskapen tek overhandeller søvnen ikkje vil komme.


Mange gode og fornuftige ting ein kan finne på nettet:-)
Så er det opp til kvar enkelt kva som er lurt
Ha ein super dag når du står opp:-)
Trur eg må lage meg litt kaffi

7 kommentarer

Siste innlegg