Kunsten å kose seg

Ikkje så mykje eg er god på,men her sler eg til
Fridag er kos.
Eg tok med meg Larris på rånetur.
Kosa meg med softis..
Det er berre lekkert.
Vel heime tok eg meg ein liten fjelltur.
Lenge sida no.
Tørt og fint å gå og nett passeleg temperatur.

Treng visst nytt skilt.
Skulle hatt sånnt grønnt turskilt

Desse typane har hus tett i tett i maurgata..flittige men likar best at ein passerer i eit visst tempo

Litt snaks undervegs


Vakkert i naturen

Nydelig tur idag.,Tørt og flott å gå.
Kosa meg max.
Bakdelen er den veldige matlysta eg fekk..
Så no har eg ete rikeleg med kylling og ris.
Grytt i meg ein halv stor firkløver og greier nok resten og.
Er det kosedag så er det det:)

No er det strikk,tv og meir sjokolade:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg