Kunsten å nyte

Nydelige dagar og frihelg
Gjeld å nyte mens vi kan
Vind i dag, men funne meg ein lun krok.

Gårsdagen var vakker ved sjøen.
Berre surra rundt heile helga uten å fått gjordt nokon ting igrunnen.
Berre vaska litt klær.

Idag klarde eg å overtale meg sjølv til å ta meg ein liten fjelltur.

Gjer jo så godt når ein først kjem i sving
var aleine på fjellet då eg kom opp,men varde ikkje lenge.
Søndag og dagsturhytte får folk ut


Nydelig blåfarge idag.
vart så mett etter middagen at dette var ei super løysing på resten av dagen.
Viktig å tanke krefter og gripe muligheitene og øyeblikkam

Viktig å tanke krefter så eg er klar til ny arbeidsveke.Neste helg er det jobb.
Kristoff sykler som berre ein mester kan ,ser eg.Kjekt han fekk ein etappeseier i går etter alt slitet.
Smitten dukker opp både her og der.Coronaen må vi nok leve med lenge endå.
Om samfunnet vert som før,kan vi jo spørje oss om.
Kanskje det er eit varsku om å skru ned på framskritt og reising.
Kven veit kva morgondagen bringer.
Carpe diem:-)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg