Kvalitetstid er så mangt:-)

Søndag og kviledag.Eller var det før

Starta med sein oppvakning og den faste stripa mi etter vegen
Er vel nesten så eg er vorten :Ho der gamla som trasker utmed utsikten:-)
Får berre vere.Eg er den eg er.

Nydelig morgon og kaldt.Glatt som berre f på vegen.Tru eg må starte med brodder eller få meg piggsko.
Strøbilen køyrde forbi i kveld
Ser ikkje glatt ut,men joggeskoføre var det ikkje

Var igrunnen for fint ver å sitte inne i,så sidan veslesysta alt var starta på uteaktivetet,så hjelpte eg til

Mangler både styrke og kondisjon,men berre ein jobber på så vert noko gjordt.Litt opprydding etter linjerydding vert til ved eingang:-)
Eg klarde å sette eine foten pinn fast nedi eit myrhol.Måtte ha hjelp til å dra opp støvelen.Hadde nok klart det uten,men då hadde eg vorte temmeleg våt:-)Såg temmeleg dumt ut…
Kvalitetstid ute er ikkje å kimse av.Gjer godt for kropp og sjel.Frisk luft er bra for det meste:-)

Toppen på felleskapet er å gå til mammaen vår og få servert nystekte vafler.Her gjeld det å ikkje misse eit einaste gram;-)
Viktig å ete litt meir enn ein ha svetta ut:-)
Ga oss når vi følte vi var begynnt å snuble:-)Var litt ulent

Dusj,kaffi ,strikk og tv:-)
Kjenner denne søndagen har gjordt meg godt.

3 kommentarer
    1. Det var samme føre her, jeg begynte å gå på tur og til slutt krøp jeg omtrent. Jeg er så redd for å dette etter jeg falt å knakk armen å måtte operer, det er skrekken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg