Kvinnedagen

Treng å verte minna på at sjølv om likestillinga er kommen langt i Norge så kunne den nok vore bedre.
Andre land heng langt etter.
Viktig å kunne få jobbe i 100 prosent syns eg.
Ikkje alle har økonomi til deltidsstillingar.
Valgfridom er viktig.
Men eg vil og ha valg til å ha ein stillingsprosent eg kan leve av.

Glad eg har den muligheita.
Hipp hurra for likestilling.

Feira dagen i eige selskap.
Utruleg kor vått det er overalt
Må ha regna for månedsvis.
Hadde vore godt med eitpar veker opphaldsver.

Fått hjelp til å fikse på feila på gensaren men er sur på den.
Så no har eg funne eit anna prosjekt.
Har mange🌹

Litt kos å sitte å sjå Farmen og 71grader nord…
Like kos begge deler

Søndaagskveld i sofakroken
Er ikkje å forakte

2 kommentarer
    1. Hi kitty, are you looking for sex, casual relationship or relationship?

      Don’t wait, just join us at http://www.xlove.com.pl

      Thousands of single women are waiting for someone to finally take a step towards them!
      A special locator will help you find your woman within 10km

      Don’t let them wait, just join today!

    2. Gratulerer med gårsdagen 🙂

      Selv om vi har kommet langt med likestilling, er det likevel forskjeller. Jeg tenker også på forskjeller på likestilling på fremmedspråklige kvinner som må løftes opp og fram 🙂

      Ser Farmen Kjendis jeg også, og ikke noe er som å slappe av med strikketøyet ved TV’n om kveldene 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg