Latskapen lenge leve

Har rett og slett ikkje gjordt nokon ting idag.
Vore på komunestyret då,men sit jo på reva der og
Ikkje det minste snev av arbeidslyst.
Tatt meg ei avslapningsstund på sofaen.
Og ete selvfølgelig.Alt for mykje

Blir deprimert av regn og ruskever.Trivst best i den lyse årstida eg.
Må ta meg i sammen og legge ihop litt klær.Iallefall finne på eit eller anna lurt

Dei nye regnklærne er ikkje vanntette.Buksa er det iallefall ikkje.Såg ut som eg hadde tissa meg ut.Dårleg valg antageleg.Går på tabbekvoten.
Må nok innvistere i noko anna er eg redd-Kanskje eg bør gå for det merke eg hadde før,sjølv om det kosta flesk…Sikkert det luraste

Har sånn skikkelege oljeklær,men dei er litt tunge å gå tur i syns eg
Må då fins noko som tåler litt regn i ein time og er gode å gå med
Her regner det jo i månedsvis når det først starter.

Kosefaktoren er høg.Seinvakt i morra heldigvis.Få sove litt lenge ein dag,eller berre tusle litt rundt i pysjen:-)
Skal ikkje så mykje til

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg