Latskapen lenge leve

Eller er det evnen til å slappe av…
Kan no sei det er det siste

Koser meg i sofakroken.
Strevde meg gjennom skiskytterstafett.
Klarde sølv.
No er det hopp😁
Fyr i ovnen og hekletøy i fanget.
Kaffi og noko attåt…
Det siste vert det formykje av.
No har skodda lagt seg som ei dyne over fjorden.
Dekker utsikta .
Trolsk stemning.

Koseleg å sitte inne og sjå ut..
Har tatt runda mi.
Med brodder..uten er vegen ikkje å anbefale

Gjer litt godt med ein tur i frisk luft.
Traff ein joggar…med pigg høyrde eg…
Imponert..

Vinteren er grei den…men ikkje glatte smale vegar med få plasser å køyre ut.

Sov lenge idag så har vorte ein veldig kort dag…
Sånn er det med den saken.
Litt godt å ikkje gjere noko og.
Har nokre klær eg må henge opp.
Gjer seg desverre ikkje sjølv.
Men,først må eg hoppe meg ferdig

God lørdagskveld😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg