Lørdagsmorgon:-)

Ettermiddagsvakt er berre lekkert:-)
Kroppen får tid til å vakne ,og eg får litt tid så ein slepp å treffe ei morgongretten kollega,som helst vil ha fred

Prøver å ta meg ihop, men rett skal vere rett. Noko solstråle om morningen er eg ikkje:-)
Det å få vakne i ro og mak med kaffikoppen og lese meg opp på nyheiter er min form for morning.

Skikkeleg rufsete ute idag og.
Innbyr liksom ikkje til dei store uteaktivitetane
Ser det kjem ei kraftig regnbyge og vinden rusker godt i landskapet

Må lufte meg før jobb,men ikkje endå.
Burde satt utemøblane under tak.Er ikkje så mange,så det fikser eg.Kanskje eg bør redde inn nokre planter før frosten set til.
Har tatt dei fleste.
Hadde håpa på litt opplett,men den gang ei.
Er så mykje eg burde ha gjordt,berre eg får reva i gir:-)
Ha ein super lørdag.
Er snart våken og klar til dyst

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg