Må ein så må ein


Traff desse på min vandring idag.
Har ikkje sett ulv.
Slit med nattesøvn.trøtt..så idag har eg vore .mykje ute.
Vandra både opp og ned,her og der

Nydelig natur og passe temperatur

Berre rekreasjon for kropp og sjel



Viktig med litt appelsin i veska..

På tur både føremiddag og i kveldinga.
Godt fornøgd med dagen var det tid for mat i magen❤
Godt sliten og trøtt og midt i klassekvissen ringde telefonen…
Det er då ein ser på nr. Og tenkjer…
Skal eg ta den…
Så no er ei trøtt gamlemor på nattevakt…
Kva gjer ein ikkje for sjelefreden…
Eller for å sei det som det er…
Hadde ikkje hjarte til å sei nei der eg sat..
Einaste unnskyldning var at eg var trøtt..
Er liksom min andre heim…

Håper eg held meg våken

2 kommentarer
    1. Å, stakkar, jeg hadde aldri orket å være nattevakt. Synes det er grusomt.. Har prøvd, både sovende og våken. Funket dårlig jeg 🙂 Sovnet når jeg ikke skulle…Måtte GÅ rundt og STÅ, for ikke å sovne..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg