Mat må ein ha

Blir sein middag idag.Eg er svolten og må smørje meg med tolmodigheit.
Fårikål med gulrøtter:-)Var liksom det eg hadde lyst på idag,og så tek eg resten imorra.
Er nesten bedre dagen derpå

Ikkje alltid så enkelt å finne på noko til middag syns eg,men mat må eg ha og er veldig glad i middag:-)

Nyheitene må eg nesten få med meg.
Har rusla meg ein tur.Mildt ute,men vind og no og regn att…
Rett og slett drittlei heile regnet

Krølle meg opp i sofaen og lese litt,tenkjer eg
Berre la humla suse.
Ha ein fin kveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg