Med dunder å brak..

Sov lenge og hadde meg ein avslappingsmorning.
Regn og vind…
Men,kom meg no ned i kjellaren til det blå vidunderet..
Og idag starta den..
Men det var ikkje berre eg som var vaken.
Tor med hammaren hadde tydeleg ein dårleg dag..
Torever og strøm er ikkje mi greie,så tutla meg i full fart oppatt for å dra utav dei støpsla eg kunne.
Har dårleg erfaring..Hagl store som klinkekuler…bad day
Men,aldri så gale at det ikkje er godt for noke..
Fekk tørka litt støv og fanga nokre hybelkaniner..
Og no er tapeten borte vekk..
Og det er trinn 1..
Vert nok dyrare og meir arbeid enn eg tenkte..
Men sjå kva som dukka opp..

Veggmaler❤❤
Koselige minner❤❤❤
Varmer eit mammahjerte etter mange år..

No er det Skal vi danse og sofakos..
God lørdagskveld i ruskeveret

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg