Medlemspleie og eigenpleie

Hadde klubbmøte på jobb igår.
Ikkje heilt vant meg til dette

med klubb.Medlemsmøte i fagforeninga
Valg og gode diskusjoner .
Kjekt.
Og dei fantastisk gode pizzaene til Arny..
Himmelsk.
Og eg heiv innpå må vite.
Trur eg må få oppskrifta på det fyllet..
Idag har eg vore til frisør..
#fordegfrisør
Rett og slett reine nytelsen.
Første gang og vert ikkje den siste.

Var vorten temmeleg så grå..såg på grensen til ustellt ut..rart med det.
Frisøren eg brukte er slutta, og nye unge krefter har starta opp same plass.
Anbefaler denne herlige jenta.
Føler meg som eit nytt menneske.
Fekk til og med gave.

Passer godt til kaffikjerringa
No venter eg berre på at middagen skal koke seg ferdig.
Rett og slett svolten.
Brosme idag tenkte eg.
Svindyr var den og så får håpe den smakar..
Har ikkje sett fleire mus..og takk for det.
Men dei viser seg vel ikkje så oftd fram…
Kjenner eg er litt meir skvetten av meg..

Ha ein fin dag ,sjølv om regnet plasker ned her..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg