Merkelig…

Den her er altso litt grei som leveregel for meg som har det med å sei ting eg ikkje burde ha sagt.
Det kjem berre ut på eit vis…
Snakker formykje og,men ikkje støtt.Av og til er det nok å putte på ei krone og skravla går i timesvis
Berre å beklage.Prøver å endre meg men det har vist seg å ikkje vere så enkelt…Brukt over 60 år på saka..Motlaust igrunnen.

Koseleg dag på jobb,luftetur,middag og her sit eg..I sofaen såklart.Litt sånn skutt og sånn godt sliten


Har vore liten og søt eingang eg og…
Litt godt at kvardagen har starta oppatt.Mindre glad i det kvite som kjem ned….Men veret kan eg ikkje gjere noko med…

Ha ein super mandagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg