Morgenstund har gull i munn

Lurer på kven som kom på det uttrykket
Var iallefall ikkje eit B menneske🙄
Har krølla meg opp i sofakroken med kaffikoppen og vurderer å verte her resten av dagen.


Vinden går jo gjennom marg og bein

Kanskje eg bør bruke fridagen inne.
Få vekk nokre hybelkaniner..
Har eg lyst?
Nei..langt ifrå..
Vorten utruleg giddalaus..
Trur eg treng ta meg sjølv eit mentalt tadegsammen kurs..
Små steg i gangen..
Lengter etter sol og varme…

Men,blir i sofakroken litt til.
Litt sakte tilnærming til dagen..

Slepp i det minste snøkaos
Ser det er det østafor.
Skremmande kor lett hackere kjem seg inn på epostane i stortinget.
Dataverden er ikkje berre eit pluss.

Skummel verden

Ha ein super dag
Min starter forsiktig

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg