Nattevakt og linjerydding


Ante tegninga då eg kom frå nattevakt.
For nedom meg dreiv to linjeryddara og gjorde seg klar til dagens innsats.med motorsager og div.

Trur dei og såg at her var det dårleg timing.
Har vore i nabolaget heile veka..
Og akkuratt idag når gamla må sove dukka dei opp.
Toppa seg kl 12 då eg høyrde dei prata utanfor huset ,og rusla opp trappa mi for å rydde linje omtrent i hagen..

Så etter å ha sove ca timen kom gamlemor seg or senga.
Trekte pusten..
Tenkte at ro ned..Dei gjer jobben sin.
Fann det best å få på meg klær og joggesko.
Sto i døra og såg på dei og sa…
Eg prøver sove….
Dei hadde ant lunta..var einige om dårleg timing, og at det nok var lurt å gå ein turikkje det mest vakne vesenet…
Har fått rydda litt kratt ser eg..
Dvs rydde må eg nok sjolv.

Klokka er vorten 14.30.
Eg lager meg middag og håper for alle sin del at eg får sove før natt..

Får sjå det positive i det…imorra

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg