No er det helg❤

For meg altso
Arbeidshelg med kjekke kollegaer på ein koselig arbeidsplass er over
Kvardagen kan av og til vere utfordrende, men koser meg.
Men idag syns eg dagvakta vart veldig lang.
Rart med kva denne klokkestillinga gjer med kroppen.
Ute var veret flott og eg drømde om fjelltur
Rakk det so vidt.Vert tidleg mørkt
Og ikkje nokon lang tur
Godveret var ein sagablott og regnet gjorde sitt inntog.
Men eg er vasstett

Flotte farger, men ellers vått og slept


Utruleg vakkert sjølv i skya ver, og regn som drypper.

Gjorde godt for kropp og sjel

Var godt å komme heim.
Eldstemann var innom og fyrde i ovnen
So no er det godt og varmt i stova
Eg har benka meg i sofaen med strikketøy og ser på farmen.

Godt med fridag i morra

#foto#fjelltur#natur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg