No er det helg:-)

Jadå..Eg er litt seint ute,men har hatt jobbehelg
Koseleg helg med flotte kollega og flott arbeidsplass:-)Heldig sånn sett

Var berre så vidt eg kom meg på jobb i tide..Eg trudde eg hadde stillt inn telefonen på vekking..
Vokna brått og såg sånn tilfeldig på klokka.
Nesten halv sju,,,Klokka seks står eg opp når eg skal på tidleg.Er ein fordel å hukse dato og ikkje berre klokkeslett.
Gjekk bra.

Nydelig nærområde på jobb.


Flott å kunne ta ein rusletur for oss som jobber og bebuarar.
Grendalaget på Sørbøvågen har laga det flott til.
Klapper for dugnadsånda.
Var regnver på runda mi etter jobb.Høljer ned.
Idag har eg og huksa på at papirboss og plast skal leverast imorra.
Har mykje, for glømde det sist.
Innom mamsen og tok ned hennar og-
Kom akkuratt tidsnok til nystekte pannekaker.
Har ei antenne for å lukte kor eg kan få mat:-)
Kjempegode
Så no eg eg havna i sofakroken hos meg sjølv.
Kaffi og tv .Vurerer om eg skal fyre i ovnen…Ikkje bestemt meg.

Ha ein fin søndagskveld:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg