No er eg lei

Vind og regn og stor flo.
Vinden gjer meg snart sprø.

Bles visst sterkt i regjeringa og ser eg.
Siv er og lei.
Men det er av å måtte gje ved dørene og ikkje av vinden.
Vi har alle vårt.

Floa er over sitt høgste.
Mykje vatn og vinden den tek tak.
Hatt meg ei runde og trekt frisk luft etter jobb.
Treng å lufte hjernecella

Er mildt og fint.
Ingenting å sei på temperaturen.
Er igrunnen ei uverskråke…men alt har si grense.
Må no vere rikelig vatn i alle basseng.
Elvar renn det overalt.

Gjorde godt men det gjer sofaen og.

Tid for innekos og i morra har eg fri.
Venter på kva Erna syns om Siv si misnøye…
Imens tek eg meg litt kaffi

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg