No koser gamla seg


Ingenting er som ein fridag i nydelig varmt vårver
Nyte kaffikoppen på altanen
Klær som tørker fort i sol og vind
Fregnene som popper opp som paddehatter
Slappe heilt av.
Ikkje bry seg om støvdottane som stortrivst.
Dei kan eg ta ein annan dag.
Nyt å kunne sitte i solveggen med krimboka.

Ein liten fjelltur på slutten av dagen gjorde seg

Likar meg best på korte turer

Litt pjuskete denne varden igrunnen,men så stor lyst til å bere stein har eg ikkje😄
Ikkje noko å gjøyme seg bak.
Men vindjakka gjorde susen
Sola forsvinn tidleg hos meg, så då er det godt å trekke i hus
Larris har fått sommerdekk på.
Godt med snill son.
Eg berre fann fram dekka.
Larris ser ut som han er fornøgd.
Påska er over for denne gang.
Ting er tilbake til normalen.
Er igrunnen greit det og.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg