No må gamla ta seg ihop

Vert nesten skremd av min eigen latskap.
Sit planta i sofaen,trykkjer i meg alt usunnt eg kjem over.
Sukker og stønner og beveger meg overhode ikkje.
B

Har funne fram velferdsteknologien for i det minste gjere noko fornuftig.
Har null lyst til å gjere nokon ting.
Har rikelig å gjere,så burde starta.
Lysta til å gå i skog og mark er der på ein måte,men kjem meg liksom ikkje avgårde.
Skremmande…
Vert berre dorsk og lat,og brei bak.
Snøar i fjella ser eg.
Rusler etter vegen av og til.
Trumfar meg ut…men einaste eg då får er frisk luft…
Kan no håpe latskapen snudde med sola.

Nydeleg soloppgang innimellom regnbygene idag.
Etter det stakk den av🐷
Vinterdepresjon er noko skit.
Trur eg må riste meg sjølv ganske kraftig..
Men ikkje idag…
Får berre lese litt meir.
Ta på meg vestlandsbunaden og rusle ein tur…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg