Null i energi

Rett og slett sliten
Helt om dagen og helt om natta er det ingen som er.
Eg er igrunnen ingenav delane,men når søvnen uteblir,så kverner tankane ustoppeleg.

Har mange tankar om mykje for tida,og når hjernen jobber på full styrke om natta,så går den desto tregare om dagen.
Vore på dagvakt
Glad i jobben min,sjølv om den kan kreve problemløysing og kreativ tenking.Eller kanskje akkuratt derfor.
Av og til har eg lyst til å slå av rett og slett

Men det går fort over.Må berre få lette på topploket av og til.Få ut litt av det som svirre rundt og lager kaos.Ikkje alt som egner seg på trykk.
Laga meg litt for sein middag idag og åt selvfølgeleg for meg og andre.
Så no verker eg i magen og er småkvalm.Angrer på heile middagslaginga.
På jakt etter middag i fryseboksen,fann eg ein uåpna isboks :-)Den er ikkje det lenger for å sei det slik
Har fått i meg nok kalorier for resten av veka
Nydeleg ver ute i kveld,men her er det sofatid.Syns det er heilt greit
I morra får eg sjå om eg får kjøpt meg litt mold,så potetene kjem i jorda med det første:-)

Ha ein super kveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg