Nyt tilverelsen

Benka meg på altanen med boka mi..
Her har vore alt frå bikiniver til no eg får lyst på tjukke sokker og boblejakke
Litt sånn småfrekt å legge seg framfor sola på denne måten.

Går litt tregt med lesinga mi,.men er no kommen halvvegs
Litt småsurren etter nattevakt
Har no fått morelletreet i jorda.
Ein bragd berre det.
Så er det jo å håpe at eg får ei morelle eller to.
Kven veit..
Har sett poteter og.
Sist eg forsøkte fekk eg mindre opp enn eg sette ned…
Lever i spenning
Men dei er no starta på forsøket..
Potetlauvet kjem no opp.

Jammen er dinna nordavinden kald..
Sola kom att ho,men det gjorde vinden og.
Kanskje på tide å trekke i hus.

Ha ein fin kveld1:)

2 kommentarer
    1. Spennende å se om det blir poteter og moreller da😊
      Det har vært kjølig her i dag også. Har sittet ute med varmelampa i perioder..
      Ha ei fin helg 🌱😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg