Ole lukkøye har visst tatt juleferie

Ein smule tidleg tenkte eg,men no i desse koronatider så var han visst redd for karantenetid og manglande juleferie..
Så her sit eg.
To timars søvn får rekke.
Tett i pappen er eg og..på mange vis..men vorten forkjøla.
Alt skjer no før jul.
Garderobedørene er dukka opp omsider og lagra på eit soveron.
I kjellaren er det fullt..

Var ekstremt kor mykje eg hadde i den kjellarstova..
No vert det varme i golvet..
Godt ting skjer,men vart liksom mykje før jul..

No lurer eg på korleis ein får tynne kromkaker..
Mine vert tjukkare for kvart år..
Frustrerande..
Smaken er god men ellers er det lite pent å sei om det…

Må prøve å rydde litt idag .
Få litt julestemning..
Adventstemninga kom med oslofrøkena..
Kjøpt meg ny adventstjerne..
Godt fornøgd.

Vorten skikkeleg tett i nasa og dundrer i hovudet..
Her er juleforma på plass😎
Ferie heldigvis..
Gjer godt..sjølv om eg er slakk..
Må lage meir riflekjeks idag..
Var litt liten posjon sist.
Må dele litt på det vi et..

Drikke litt meir kaffi oc ta meg ein strekk på sofaen..
Litt huskaldt på morningen..

Ha ein super dag.

Må nok male rundt vindua og…
Men vert ikkje no…eg har ferie

1 kommentar
    1. Håper forkjølelsen din gir seg, og at du blir fort bra igjen.

      Jeg sliter med å få krumkakene tynne nok, og det er en balansegang med krumkakene. Skal steke krumkaker i morgen eller på søndag jeg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg