Orker ikkje,gidder ikkje

Ikkje gjordt ein skit idag eg.
Sove litt då..gidd rett og slett ikkje nokonting.
Nesten heise…men kanskje i morra.
Fekk til slutt på meg joggeskoa og tok ei stripe etter vegen
Har jo vore nydelig ver

Flott morning på jobb.
Kaldt og frosne bilruter

Var vakkert heime og.
Litt for fint til å ikkje nyte ,men var den dagen idag🙂

Fekk jo med meg stafettgull.stas.

Litt godt å berre kose seg og.
Tanke litt krefter.
Trur eg berre skal fortsette på den linja.
Einaste bakdelen er at eg vert like brei som ei låvedør tilslutt.
Mars.Vår og tida fyk.syns åra går ekstremt fort no.Er nok alderen.
Fastelaven på søndag og
Må bake…boller er berre lekkert
Fastlavensris er ikkje så greit når ein er allergisk,så det får vere.

God fredagskveld frå gamla i sofaen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg