På nye stier

Vore hos tannlegen idag.
Koster eindel og attpå til må eg oppatt å reparere.
To hol..ikkje bra og må skjerpe meg.

Gått meg ei runde mens hushjelpa ga på..
Best å ikkje forstyrre.Aner ikkje kva ho skal eller ikkje..
Tok på regntøy og gjekk ut.

Var tengt å gå skogsvegen..men ombestemte meg.

Steig over rekkverket og kom meg over på rett side der gangvegen går.

Jadå..det stemmer 100 prosent
flott temperatur men klamt i regnklær

Ikkje så ofte eg ser dyr på beite,men her på Sande er det fleire..
Vel i hus hadde hushjelpa lagt seg.

Eg har funne meg kaffi og venter på barnebarna..
Ha ein super dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg