På stand før jobb

Ikkje berre berre å vere lokalpolitikar:-)
Skal på stand nokre timar før seinvakt.
I ein liten kommune er vi ikkje så mange ,,så då må jo alle gjere sitt.Sjølv om det ikkje er kommunevalg er jobben den samme

Koselig det altso,men vert lang dag
Fordelen er masse frisk luft og det er sosialt
/Fekk plommer av ein kollega og har rett og slett ete på meg fleire kilo.
Utruleg kor mange plommer eg klarer å ete på ein dag.
Er heilt stinn…Men steike gode var dei.Søte etter den flotte sommaren her i vest
Søvn er litt mangelvare i livet mitt fortida…Litt slitsomt,men sånn er det no.Kan ikkje godt verte stressa av det heller.

Igår var dei rundt å sette opp snøstikker då eg køyrde på jobb..
No lurer eg på om dei veit noko som eg ikkje veit.
Det er august og 20 varmegrader
Så no venter vi på plutseleg kulde og snøfall:-)
Greit ein skal vere tidleg ute,men dette er ved kysten og sjelden det kjem snø på denne årstid
Godt kva som er ferdig:-)

God lørdag

2 kommentarer
    1. Visste ikke at du var lokalpolitiker. Hvilket parti da? Jeg tipper på at du er blant de partiene som ønsker et regjeringsskifte. Tør jeg tippe på AP? Vel, kos deg på stand. Det er jo gøy da, selv om det blir en lang dag på deg.
      God vakt også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg