Pakke i posten:-)

Idag fekk eg behov for å gå tur sånn rett frå jobb.
Nydelig turver tenkte eg.På med boblejakke og joggesko.
Det var då det begynnte å regne…
Så innatt.På med vestlandsbunaden og ut på tur.
Etter nokre kilometer tok eg igjenn ei anna dame som og var ute å lufta seg.
Hadde vore på langtur:-)
Koseleg prat og følge litt av vegen før vi gjekk kvar til vårt..
Svolten som eg var gjekk turen ganske fort unna:-)Mat får fart på meg…

Åpna postkassa og skulle ta med avisa:Der låg ein pakke:-)
Tenkte at…kva i all verda.
Nyskjerrig som eg er åpna eg før eg kom meg inn..

Vart rett og slett kjempeglad og varm om hjertet:-)Heilt uventa og sånn ut av det blå
Glad eg hadde gått den turen.ellers hadde det nok tatt litt lenger tid før eg hadde skjønnt kvn givaren var:-)
Men hadde nok skjønnt det om litt..
Kjempesnillt….fins feer fortsatt:-)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg