Partileiardebatt

Heime.
Tre timar med debatt om diverse som rører seg i komnunen vår.
Alle er dyktige kvar på sin måte.

Igrunnen ikkje så ulike.
Kommunevalg vert ofte eit personvalg.
Alle er flinke og alle fire kan greie ordførerjobben.
Eg har mitt parti.
Andre stemmer på eit anna.
Utfallet veit ein ikkje før etter valget.
Men føler meg trygg på at vi vert godt ivaretatt.

No slo det meg då eg vel heimkommen opna godteposen…
Desse kyrene her er vel ganske miljøvennlege

Iallefall gir dei frå seg lite gass😂
Men nokre kjekke timar,sjølv om enkelte tema kanskje tok litt mykje tid.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg