Planting og elvevandring

Gamla i farten.
Må antageleg vere vårluft.
Dagen starta som vanleg..
Trøtt i trynet og med kaffikoppen.
Ikkje mykje sprell og nyheitene gjorde det no ikkje bedre..
Rusla meg ein tur..
Var då eg kom på at eg burde hatt meg eit til plommetre…og litt .mold..
Eig ikkje grønne fingra..Men gjer ikkje noko
Må vere koronastress.
Så då Hjertebladhagen opna kl 12 var gamla på plass.

Vart litt meir enn plommetre
Så no har eg planta rododendron.
Den siste tok vinden ein gang den rydda
Plommetre er kommen i jorda og gulrotfrø er sådde.
Om det kjem opp gulrøtter det gjenstår å sjå.
Fekk no løyst svetten.
Mens eg held på så kom våren.
Eg fekk rett og slett energi.
Iallefall eit snev.
Så på med fjellsko og vindtette kler.

Har ikkje vore på fjellet detta året..
Elvevandring

Var så eg venta på Elvegris kom padlane med brødrene Dal

Vakkert i naturen

Stille.Høyrer kun vatn som renn

Steinbrua

Vakkert

Endelig oppe.Her var det luftig.
Ikkje ein plass ein er lenge idag.
Held på å blåse utfor…Og eg er tung

Skikkeleg støvleturver
Rann vatn overalt.
Men gjorde godt for kropp og sjel.
Spørs kortid neste tur vert…kan ta tid.
No er det sofa og god mat.
Kunsten å glede seg over dei små tinga i ein skummel verden
#naturbilder#fjelltur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg