Regjeringskabalen..

Avisene er full av spekulasjoner om kven det er som får dei ulike ministerpostane.
lekasjane seier at dei og dei kjem til sånn og slik.
I morgon får vi det endelege svaret.

Litt spent på kva som står i budsjettet og kva vi skal satse mest på framover eg.
Utenom heile stillingar.
Kor mykje går ferjebilettane ned,og kven får gratisferjer…?
Kor skal vi spare inn ?
Og kor gir vi ut?

Alltid spennande kva som skjer ved regjeringsskifter…
Vi får vente å sjå.

Eg sit no her og myser som eg gjer kvar morning
Søvn er mangelvare..og B mennesker er ikkje så glad i å stå opp tidleg.Sånn er det berre.
I tillegg kokte eg for svak kaffi.Dvs.den var passeleg inntil eg tenkte at …litt meir vatn kanskje?
Orker ikkje trekke ny,så får berre vere.

Igårkveld vann Norge fotballkamp og alt var berre velstand:-)
Til og med eg jubla:-)
Vi får ta med oss lyspunkta…

Ha ein super tirsdag

4 kommentarer
    1. Ja Norge gjør det bra i fotball for tida…. De er bra disse reservene (B-laget) 😀

      Gratis ferge og ned med bensinprisen hadde vore greier det!

      Ja så får vi se da…. hva den nye regjeringen satser på – selv om den nåværende har lagt linja fremover…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg