Rett eller feil valg…

Idag tenkte eg at….sidan stien til dagsturhytta i Fjaler går frå Furset så burde eg kanskje gå den vegen idag..
Brukar gå frå Skår…
Og trur eg skal fortsette med det😎


Parkeringskilt..
Så Larris stillte seg opp han,og gamla ho gjekk…

og ho gjekk…
Første delen er skogsveg…
Kor lang den biten er er litt avhengig av kva ein gidd,såg eg…

Men her starta stien,og her blei det vått…
Skikkeleg bløtt,og gjørmete..

Godt eg hadde tatt på dei høge fjellskoa:)
Litt lenger oppe låg det sekker med stein og sand.

Blir nok bra tilslutt,men krev nok mykje dugnadsinnsats..
Angra einsmule på vegvalget idag eg.

Herifrå var det berre kos.
Selvfølgelig litt vått av og til,men er jo i naturen.
Får følelsen av å vere på veg til ein annan topp,enn om eg går frå andre sida av fjellet.
Rart igrunnen.



Blåbær:)
Gode var dei og.
Turen sitt høgdepunkt😍

Urørt natur.

Der er jo varden

Alden har gjøymt seg.


Dagsturhytta i Fjaler.
Litt usikker på kor stien bort til den skal gå.
Vert nok bra tilslutt..
Men gamla skal halde seg til stien frå Skår solenge…
Passer meg bedre.
Men fekk energi av turen.Det skal den ha.Mulig det låg i gjørma.
So no er graset rundt husa slått…iallefall det eg kunne ta med plenklypparen.
Godt fornøgd med dagens innsats…
Best å skryte sjølv.
Mat har eg og fått i meg.

Kom på eg har gløymt å hente posten

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg