Rødt auge er tingen

Litt uheldig med stikket på auget igår,så idag er eg rød .Sånn skikkeleg:-)Jadå.var det igår og men verre idag.
Så har helde auget unna tv og nett.
No har eg slått på begge deler.
Sov altså veldig lenge idag…så dagen har vore deretter.Trimtur i vinterlangskapet og skifte av gardiner.

Gardinene mine nede i kjellarstova passa perfekt.Litt meir usikker på desse grønne eg har kjøpt oppe…Tja..No er det no gjordt og gardinene kommen opp.
Fått på plass adventstakane og ei stjerne
Vurderer om eg skal henge opp dei eg hadde på kjøkkenet eller berre blåse i heile greia…Adventslysa skal nok komme på plass…Går litt tregt idag,men går på fram

Må berre kvile itt no etter middagen.Åt for fleire likegodt:-)

Fått fyr i ovnen og lyset er kveikt.Kosetid

Fekk bolen og armane inn på same pinnen igår og starta med godt mot på resten av gensaren..Til eg såg at mønsteret ikkje stemde…
Sa noko pent og no sit eg og vurderer om eg gidd ta det oppatt idag,eller berre la det ligge…Har nok starta med ein feil…

Men først må eg rydde vekk litt øsjer og drikke litt kaffi..Eg har det ikkje travelt


Koseleg med ekstra lys no i denne mørke årstida.

Handball på tv.Korea leder over Norge…

Trur eg må gjere meg ferdig med det eg starta på.Ha ein super lørdagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg