Roleg start

Litt overskya og dogg på marka.
Sola bryt nett gjennom skylaget.
Søndag❤

Høyrer små lamb brekar etter mamma og fuglekvitter
Litt småkalt
Glad i rolige morningar med kaffi og frukost.
Kose meg heime dag.
Berre lese og kanskje rydde litt.
Spørs veret.
Sol betyr null rydding inne.
Litt godt at landet åpner litt etter litt,men er litt engsteleg for at vi gløymer avstand og handvask.
Meir trafikk betyr fulle busser,tog og fly.
Men vi må jo fortsette livet utanfor 4 veggar.
Litt kjekt å sjå folk på hyttene og feriehusa att.
Det er jo det vi er vane med.
Frisøren min er igjenn klar til innsats, og eg ser håp om å få ordna opp i hårmanken.
Fått ny time på sykehuset…
Landet er begynnt å starte opp att.
No gjenstår det å sjå kva som skjer.
Krysser fingrer og tær.

Ha ein super søndag

4 kommentarer
    1. Sol ute innbyr ikke til innesitting nei, så da kan det bli så rotete det bare vil inne. For ute er best 🙂
      Jeg er nok skeptisk til åpningen av landet. Jeg ser jo at vi har behov for å komme i gang igjen, men jeg synes nok vi kunne ventet litt til. Det er spennende å se hvilke konsekvenser vi får nå fremover. Men det kan jo gå godt og 🙂
      Ha en fin søndag ♥

    2. Kjempefint bilde 🙂

      Sol er kjempeherlig, og ikke noe er som en vårdag med sol fra skyfri himmel 🙂

      Forrige uke hadde vi noen dager med sol, og vi tok turen til fjæra hvor vi tente bål og så på solnedgangen 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg