Ruskete både ute og inne

Kor tek folk energien sin frå ..
Eg har null og helst på minussida.
Trur eg er versjuk..
Rusla ruta mi sånn nokonlunde uten regn

No er det skikkeleg ruskever…
Ikkje at det har vore bra føridag heller..
Har ikkje det minste lyst å gjere noko i kaoskjellaren heller..
Pussa ein vegg og gjekk lei..
Er no søndag.
Steikte meg lyr til middag.
Himmelsk..men vart eg blidare..niks
Bør nok kanskje ta meg litt ihop..
Lurer på kor eg har adventslysa..
Kanskje eg skulle henge opp stjerner no i desse tider..
Får prøve leite fram litt energi ein plass.

Fekk ikkje meir energi av å lese kommunebudsjettet..

Rett og slett sånn surmag idag..
Godt det kun går utover meg sjølv

3 kommentarer
    1. For et nydelig foto! Jeg blir så inspirert og får lyst til å male når jeg ser slike flotte foto 😀 Takk Man får mindre energi av å tenke på alt man burde gjort. Jeg pleier heller å bestemme meg for en liten ting jeg vil ha gjort og ingen andre ting for da kjennes det så godt når jeg har gjort den og alt annet blir bare bonus 🙂 Ha en nydelig kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg