Sit no her

Rart med desse planane.
Alt ein liksom skal gjere når ein har frihelg..
Koker vekk i ingenting.
Giddalaus.
Burde gått meg ein fjelltur idag.
Iallefall oppoverbakka.
Treng sørgjeleg litt kondis…
Gjorde eg det…
Langt ifrå.
Mykje meir avslappa å gå flate vegen..
Fekk no litt frisk luft..
Men vart mektig svolten og godtesjuk.
Lenkter etter lysare tider.


Amaryllesem eg fekk til jul er rent vakker…om ikkje anna.
Eg slit no på med dette mønsteret…
Nokon racer vert eg nok ikkje,men må no klare å verte ferdig ein gang.
Går seint

Skremmer meg med uroa i verden.
Skal lite til før det eskalerer.

I kveld er det idretsgalla på tv.
Mange flotte personar.
Jula skal få vere hos meg litt til.
Vart jo reine julestemninga når snøen kom.
Litt koseleg er det no og.
Gjer det litt lunare inne..

Litt usikker på korleis eg skal få att energien.
Rett og slett fråverande.
Er nok berre eg sjølv som kan snu på flisa…må berre finne den🙂

1 kommentar
    1. Du får nok til genseren. Bare å ta tia til hjelp 😊 Syns du var flink som gikk tur i det minste jeg. Om det var “bare” bortovertur😁 Ha en fin søndag med strikketøyet og den fine amaryllisen din😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg